הצהרת נגישות

הסדרי נגישות חברת אספן גרופ בע"מ ("החברה") 

החברה עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

החברה מעוניינת בשיפור מתמיד. באם נתקלת בקושי או יש לכם הצעת שיפור נשמח לשמוע ממכם, צרו קשר.

 

הסדרי נגישות בקניון חוצות אשקלון 

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בכתובת: שדרות בן גוריון פינת נח"ל 1 אשקלון

טלפון: 08-6722890

  • קיימות 7 חניות נכים וחניון תיבורי בו 168 מקומות חניה.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה  ועד אלינו (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל. (ללא)
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה. 
  • קיימים שירותי נכים נגישים קומת מרתף, קומה 1, קומה 2.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.

 

הסדרי נגישות בקניון כוכב הצפון- מעלות תרשיחא 

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בכתובת: דרך האלוף עוזי נרקיס מעלות תרשיחא טלפון: 052-3013330

 

  • קיימות 6 חניות נכים וחניון בו 110 מקומות חניה.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה ועד אלינו (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל. (ללא)
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה. (ללא)
  • קיימים שירותי נכים נגישים מימין לכניסה לשופרסל.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.

 

הסדרי נגישות עתיר ידע 15-17, כפר סבא  

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בכתובת: עתיר ידע 15-17 כפר סבא 

טלפון: 052-8502111

  • קיימות 7 חניות נכים וחניון בו 168 מקומות חניה.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה  ועד אלינו (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל (ללא)
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה. 
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי המבנה.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.

 

הסדרי נגישות בית יהלום, הרב שלום שבזי 26, ראש העין

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בכתובת: הרב שלום שבזי 26 ראש העין 

טלפון: 03-9033695

  • קיימות 4 חניות נכים בחניון עליון ציבורי ובחניון תת קרקעי חניה אחת.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה  ועד אלינו (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה. 
  • קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין מצד שמאל.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.

 

הסדרי נגישות בית מבטחים, מגשימים 19, פתח תקווה   

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בכתובת: מגשימים 19, פתח תקווה.

 טלפון: 03-9033695

  • קיימות 0 חניות נכים וחניון פרטי.
  • קיים רצף גישה ללא מדרגות מהחניה או מהרחוב דרך הכניסה  ועד אלינו (כולל מעליות).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל. (ללא)
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה- לא רלוונטי לסוג הנכס. 
  • קיימים שירותי נכים נגישים. אין שירותים כלל.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה. (ללא)

 

כעקרון חברת אספן גרופ בע"מ אינה מקבלת קהל במשרדי הנהלת החברה ו/או באמצעות מוקד טלפוני ועדיין משרדי החברה 

 

אמצעים ליצירת קשר עם הנהלת החברה :

  • טלפון: 03-5652232
  • דואר אלקטרוני: office@aspen.co.il
  • פקס: 03-5652222
  • פניה באמצעות הדואר לכתובת: משרדי אספן גרופ בע"מ, בניין אדגר 360, רחוב השלושה 2, ת"א- יפו.

נגישות אתר האינטרנט 

החברה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

אתר אינטרנט זה הינו אתר תדמיתי שבו ניתן למצוא מידע אודות החברה, מידע אודות הנכסים שלה, מידע מקיף למשקיעים בחברה, חדשות, כתבות אחרונות ועוד.

מטרת החברה בהנגשת האתר היא יצירת שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לאנשים עם לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיות מסייעות שונות בעת גלישה ברשת האינטרנט.

 

התאמות הנגישות באתר האינטרנט

באתר אינטרנט זה בוצעו התאמות נגישות בהתאם להמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) ולנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA בשילוב המלצות מסמך WCAG2.0 שפורסם באמצעות הארגון הבינלאומי W3C העוסק בתקינה ברשת האינטרנט.

ההתאמות שבוצעו באתר נבדקו באמצעות הדפדפנים הנפוצים ביותר: גוגל כרום ואינטרנט אקספלורר (EDGE). לשם קבלת חווית גלישה נעימה ומיטבית עם תוכנה להקראת מסך אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA  בגרסה העדכנית ביותר.

 

לצורך הנגשת האתר לאנשים עם מוגבלות בוצעו מספר רב של פעולות, ביניהן:

  • התאמת האתר לניווט קל ונוח באמצעות המקלדת.
  • שימוש מסגרת ברורה ובולטת בעת קבלת פוקוס כאשר המשתמש מנווט באתר באמצעות המקלדת. 
  • שימוש בניגודיות חזותית מתאימה בין צבע הטקסט לצבע הרקע.
  • תיוג הכותרות בצורה היררכית נכונה בהתאם למידע המפורסם בהן ולמבנה העמוד.
  • שימוש בתוסף נגישות המאפשר שיפור חווית המשתמש בעת גלישה באתר.

התאמות שבוצעו באתר לגולשים המשתמשים בתוכנה להקראת מסך:

  • שימוש בכותרות מתאימות ותיוגן בהתאם למידע המופיע בהן ולמבנה העמוד.
  • שימוש בלייבלים מתאימים וברורים בשדות המופיעים במסגרת טופס יצירת קשר.
  • שימוש בשפה פשוטה ובהירה בכל עמודי האתר.
  • שימוש בפקודת aria label להתאמת המידע המופיע באתר לתוכנה להקראת מסך.

שימוש ברכיב ההנגשה (תוסף נגישות)

במסגרת תהליך הנגשת האתר הוטמע תוסף שהינו רכיב נגישות של חברת UserWay המאפשר שימוש נוח ושיפור חווית המשתמש באתר והתאמתו לאנשים עם מוגבלות.

הגלישה באתר בעזרת שימוש בתוסף הנגישות מומלצת באמצעות דפדפן גוגל כרום בגרסתו העדכנית ביותר. בעת שימוש בדפדפנים אחרים שאינם מעודכנים יתכנו בעיות התאמה בין הפעולה הנדרשת לביצוע השינוי בפועל במסגרת האתר. 

 

מדריך למשתמש ברכיב ההנגשה (תוסף הנגישות) המותקן באתר:

לצורך הפעלת אפשרויות הנגישות בתוסף נגישות יש ללחוץ על "אייקון הנגישות" המופיע בצידו של המסך או לחילופין ללחוץ 3 פעמים על המקש TAB בעת כניסה לאתר.

 

תפריט הנגישות כולל את ההתאמות הבאות לפי הסדר הבא (מימין לשמאל):

  1. כפתור המאפשר שינוי הניגודיות בצבעי האתר.
  2. כפתור להדגשת הקישורים הקיימים באתר.
  3. כפתור להגדלה/והקטנה של הטקסט המופיע באתר.
  4. כפתור ליצירת ריווח בין הטקסטים הקיימים באתר.
  5. כפתור לביטול הנפשות.
  6. כפתור לתמיכה בדיסלקסיה.
  7. כפתור להגדלת סמן העכבר.
  8. כפתור להצגת תיאורים.
  9. כפתור לשינוי גובה השורה.
  10. כפתור ליישור הטקסט.
  11. כפתור לשינוי צבעי האתר (מופיע תחת כפתור "רווי").
  12. כפתור לאיפוס כל ההתאמות שבוצעו באמצעות התוסף.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות 

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

פרטי רכז הנגישות בחברה

  • שם: ויקטור ארביב
  • טלפון: 03-5652232
  • דוא”ל:  victor@aspen.co.il
  • טלפון נייד: 052-3229803 

 

פרסום הצהרת הנגישות     

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 21/11/2023